Olen muutaman päivän aikana päässyt taas kiinni lukemisen saloihin. Luen tällä hetkellä lähes 300 sivuista kirjaa ja yhtäkkiä olen jo puolessa välissä. Olen myös kuunnellut työsuhde etuna ruokatunnilla Harry Potter ja viisasten kivi-kirjaa.

Vasta nyt tajusin sen, mikä hyöty "kirjailijalle" on lukea. Minulle on tullut paljon ajatuksia oman kirjoittamisen parantamiseksi, juuri siitä syystä että olen lukenut erilaisten kirjailijoiden kirjoja, saanut ideoita kuinka kuvata asioita, kirjoittaa tunteista, kirjoittaa dialogia.

Ennen kaikkea hyvää on ollut myös se, että olen saanut kirjoitettua omaa tekstiäni. Kirjoitan tällä hetkellä ensimmäistä versiota ja paljon siitä vielä puuttuu, mutta kuka tietää, jospa minäkin saan tekstini julkaistua.

Kirjoittaminen on oppimista, välillä oppi vie eteenpäin ja välillä syventää jo kirjoitettua!

Hyviä kirjavinkkejä saa antaa ja kommentoida muutenkin.